Wednesday 29 June 2011

SELAMAT MENJAMU SELERA

 Selamat Menjamu Selera buat semua penggemar FENOMENA MEE BANDUNG MUAR di mana saja anda berada.  Kami mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang telah menikmati rasa mee bandung kami dan kepada sesiapa yang masih belum merasainya dialu-alukan membuat tempahan segera. Rasai sendiri dan berikan maklumbalas kepada kami agar penambahbaikan akan boleh dibuat demi kebaikan masa hadapan. 

Fenomena Mee Bandung Muar kini mula memasuki pasaran yang lebih luas dan mengalu-alukan penyertaan dari mana-mana pihak yang ingin bersama-sama mengedarkan dan menyediakan juadah istimewa ini di tempat anda. Kelainan citarasa dan resepi khusus dari Muar buat semua rakyat Malaysia yang cintakan masakan tempatan.


Kami juga menjemput semua peminat-peminat mee bandung muar menikmati masakan ini di gerai kami bertempat di Sungai Mati, Muar, JOHOR dan bertemu sendiri dengan pemilik FENOMENA MEE BANDUNG MUAR saudara Zulkeply bin Samad dan bertukar-tukar pendapat serta memberikan maklumbalas anda secara terus kepada beliau tentang resepi yang diusahakanya sejak 15 tahun ini.
 

No comments:

Post a Comment